Wokal Weroniki Bochat i piano Maćka Tomaszewskiego splotą się tego wieczoru w barwnym musicalowym repertuarze. Usłyszymy piosenki z takich tytułów jak „Rodzina Addamsów”, "Next to normal", "Les Miserables", "The Lion King" i wielu innych. Na tarasie - po raz pierwszy!
Weronika Bochat to istotna postać polskiej sceny musicalowej, dlatego niezmiernie się cieszymy, że lubi wracać na naszą scenę, tym bardziej eksperymentować z formami, jak ostatnia premiera z piosenkami do słów Jonasza Kofty. Tym razem w luźnej atmosferze letniego tarasu zaśpiewa swoje ulubione piosenki musicalowe przy akompaniamencie pianisty, Macieja Tomaszewskiego.
Weronika Bochat– Piotrowska to aktorka i wokalistka. Od lat związana z Teatrem Muzycznym Roma, gdzie grała w takich produkcjach jak „Akademia Pana Kleksa”, „Upiór w Operze”, „Les Miserables”, „5 ostatnich lat”, „Alicja w Krainie Czarów”. W „Pilotach” i „Aidzie” wspiera aktorów w zespole wokalnym. Można było podziwiać ją w Teatrze Rampa, w Operze i Filharmonii Podlaskiej ( „Upiór w Operze” oraz w spektaklu „Prosimy nie wyrywać foteli”), współpracuje również z Teatrem Syrena w Warszawie, gdzie występuje jako Wednesday Addams w kultowej „Rodzinie Addamsów” czy Natalie w musicalu „Next to normal”. Weronika jest także aktorką głosową. Jej największą rolą, także śpiewaną jest Vaiana w filmie animowanym „Vaiana Skarb Oceanu”. Zagrała także główną rolę kobiecą w filmie animowanym „Książę Czaruś”. Jej głosem mówi Lena Grisky w serialu „Znajdź mnie w Paryżu”. Ciekawostką jest, że Weronika jest jedyną osobą w Europie, która wzięła udział w dwóch konkursach Eurowizji. W 2004 roku z zespołem KWADro była na Junior Eurovision Song Contest w Lillehammer, a w 2010 roku u boku Marcina Mrozińskiego (Martin Fitch) występowała na Eurovision Song Contest w Oslo.
Maciej Tomaszewski - absolwent AMFC im F. Chopina w Warszawie w klasie fortepianu solowego prof. B. Kawalla i kameralistyki prof. J. Marchwińskiego. Uczestnik międzynarodowych konkursów wokalnych Ady Sari w Nowym Sączu (nagroda dla najlepszego pianisty) i St. Moniuszki w Warszawie, a także w Hamburgu i Kolonii. Pianista-korepetytor i muzyk w Teatrze Muzycznym Syrena w Warszawie - musicale Czarownice z Eastweek, The Addams Family, Next to normal, Rock of Ages, Kapitan Żbik i żółty saturator. W Teatrze Roma brał udział w musicalach: Crazy for You, Miss Saigon, Koty, Piotruś Pan, Taniec Wampirów, Grease, Akademia pana Kleksa, Upiór w operze, Nędznicy, Aladyn Jr. Współpracuje z teatrami Studio Buffo, Kwadrat, Rampa. Brał udział jako muzyk w programach telewizyjnych: Przebojowa noc, Taniec z gwiazdami, X-Factor, Mam talent. Nauczuciel akademicki UMFC na wydziale musicalowym.
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji wydarzenia w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych.
Dlaczego warto zapisać się na newsletter? Poinformujemy Cię o nowościach w repertuarze, wydarzeniach specjalnych i innych aktywnościach realizowanych przez Nie Teatr. Same dobre wiadomości!
Świąteczna gorączka | Teatr Bajaderka - spektakl szkolny
Zapraszamy wszystkich na Biegun Północny, gdzie poznamy dwa zaprzyjaźnione ze sobą elfy! Prace w Fabryce Świętego Mikołaja idą pełną parą. Wszystkie prezenty muszą być spakowane na czas, więc Elfunia i Elfira dwoją się i troją, aby wszystko dopiąć na ostatni, elficki guzik! Niestety nie wszystkim udziela się świąteczny nastrój...
Świąteczna gorączka | Teatr Bajaderka - spektakl szkolny
Zapraszamy wszystkich na Biegun Północny, gdzie poznamy dwa zaprzyjaźnione ze sobą elfy! Prace w Fabryce Świętego Mikołaja idą pełną parą. Wszystkie prezenty muszą być spakowane na czas, więc Elfunia i Elfira dwoją się i troją, aby wszystko dopiąć na ostatni, elficki guzik! Niestety nie wszystkim udziela się świąteczny nastrój...
Co się stanie, jeśli połączymy znanego literata, doskonałą trupę teatralną i scenariusz właściwie aktualny dla wszystkich krajów? W efekcie otrzymamy eksperyment teatralny pod tytułem „Order Białej Myszy” - według antyutopii białoruskiego pisarza Uładzimira Arłowa, balansujący na granicy fantastyki i rzeczywistości. W centrum spektaklu znajdziemy odwieczny konflikt między artystą a władzą, a także kwestię wyboru i kwestię uczciwości wobec samego siebie. Spektakl w języku białoruskim.