14/2/23

godz.

19:00

LOVE ACTUALLY - koncert walentynkowy

14/2/23

godz.

19:00

LOVE ACTUALLY - koncert walentynkowy

kup bilety

A gdyby tak walentynkowy wieczór spędzić w Nie Teatrze? Wyjątkowość tego czasu podkreślą wspaniali artyści scen musicalowych, których zaprosiliśmy na ten szczególny wieczór. Słynne piosenki miłosne z filmów i musicali zaśpiewają Ewa Łobaczewska i Maciej Pawlak.

Muzyka pełna jest motywów i piosenek, które opowiadają o emocjach i uczuciach, szczególne miejsce na scenie i w kinematografii zajmuje miłość. Specjalny wybór piosenek na walentynkowy wieczór poczyniła pianistka, Karina Komendera, która będzie towarzyszyć 14 lutego solistom – Ewie Łobaczewskiej i Maciejowi Pawlakowi. Usłyszymy miłosne piosenki m. in. z musicali „Moulin Rouge”, „Once”, „Finding Neverland”, zdarzy się również temat „Parasolek z Cherbourga”, ze starego francuskiego filmu muzycznego. To będzie magiczny wieczór pełen miłości! 

Ewa Łobaczewska - dyplomowana aktorka  scen muzycznych, absolwentka Studium Wokalno-Aktorskiego w Białymstoku oraz Uniwersytetu w Białymstoku na kierunku filologia angielska. Odtwórczyni ról teatralnych m.in. Marii Rainer w musicalu Dźwięki muzyki (Gliwicki Teatr Muzyczny), Emmy Carew w Jekyll & Hyde (Teatr Muzyczny w Poznaniu), Zosi w spektaklu muzycznym Kot w Butach  (Opera i Filharmonia Podlaska), Luisy Contini oraz Claudii Nardi w musicalu Nine (Teatr Muzyczny w Poznaniu), Toni Gromieko w „Doktorze Żywago” (Opera i Filharmonia Podlaska). Laureatka śląskiej Złotej Maski 2015 w kategorii najlepsza rola wokalno-aktorska za kreację guwernantki Marii Rainer w Dźwiękach muzyki. Laureatka konkursów i festiwali, m.in. Festiwalu Piosenki Musicalowej im. Georga Gershwina, Festiwalu Piosenki i Ballady Filmowej w Toruniu, Festiwalu Piosenki Literackiej im. Łucji Prus. Koncertowała z orkiestrami symfonicznymi w całej Polsce wykonując repertuar musicalowy i rozrywkowy. Współpracowała ze Studiem Accantus, z którym brała udział m.in w koncertach z cyklu "Accantus Symfonicznie”. W 2021r. w Teatrze Muzycznym w Poznaniu premierę miał koncert oraz płyta z utworami Johna Bucchino „W Tonacji Życia” do którego wykonała tłumaczenia tekstów oraz w którym wzięła udział jako wykonawca. Certyfikowany nauczyciel techniki wokalnej Vocal Balance oraz założycielka Songbird Studio Głosu, gdzie regularnie prowadzi zajęcia wokalne.

Maciej Pawlak - absolwent Akademii Muzycznej im. S. Moniuszki w Gdańsku na wydziale wokalno-aktorskim(kierunek wokalistyka, specjalność musical) oraz Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego (Uniwersytet Śląski w Katowicach, organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej). Związany z Teatrem Muzycznym w Łodzi, Teatrem Muzycznym w Poznaniu, Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku, Mazowieckim Teatrem Muzycznym, Teatrem Rampa, Teatrem Syrena, Krakowskim Teatrem Variété, Teatrem Rozrywki w Chorzowie i Gliwickim Teatrem Muzycznym. 

Koncertuje w Polsce i za granicą z repertuarem musicalowym, filmowym i rozrywkowym. Dwukrotnie był solistą w popularnym koncercie Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki (2018,2020). Od lat popularyzuje wśród polskiej widowni ambitny i alternatywny repertuar musicalowy. 

Uhonorowany Teatralną Nagrodą Muzyczną im.Jana Kiepury w kategorii “Najlepszy Wokalista Musicalowy” za rolę Pippina w2020 r. oraz - wspólnie z reżyserem Tadeuszem Kabiczem - w kategorii“Scenografia” za spektakl “Thrill Me” w 2021 r. Laureat siedmiu Musicalowych Nagród Widzów za role w “Pippinie”, “Pretty Woman”, “Thrill Me” i “Jesus Christ Superstar”. 

Ważniejsze role: Tony (“West Side Story”, Opera i Filharmonia Podlaska w Białymstoku), Rachmaninow(“Preludia”, Teatr Muzyczny w Łodzi” - premiera przeniesiona na 2023r.), Pippin (“Pippin, Teatr Muzyczny w Poznaniu), Nathan Leopold (“Thrill me”, Mazowiecki Teatr Muzyczny), Concierge (“Variete’s Great Revue”,Krakowski Teatr Variété), Chris (“Miss Saigon”, Teatr Muzyczny w Łodzi),Judasz (“Jesus Christ Superstar”, Teatr Rampa), Happy Man/Giulio (“Pretty Woman”, Teatr Muzyczny w Łodzi), Carlos (“Kobiety na skraju załamania nerwowego”, Teatr Rampa), Lucas Beineke (“Rodzina Addamsów”,Gliwicki Teatr Muzyczny, Teatr Syrena), Emmett Forrest (“Legalna Blondynka”, Krakowski Teatr Variété), Max Pollack (“Our Hourse”, Teatr Rozrywki w Chorzowie), Michael Spofford (“Czarownice z Eastwick”, Teatr Syrena), Kacper (“Rapsodia z Demonem”, Teatr Rampa), Rolf Gruber(“Dźwięki Muzyki”, Gliwicki Teatr Muzyczny), Pinokio (“Pinokio”, Gliwicki Teatr Muzyczny), Jasiek (słuchowisko “Posyłka”, dostępne na wszystkich platformach streamingowych). 

KARINA KOMENDERA – pianistka Orkiestry symfonicznej Opery i Filharmonii Podlaskiej, akompaniatorka i korepetytorka wokalna, saksofonistka Big Bandu OiFP, wreszcie wykładowczyni na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina – Wydziale w Białymstoku. Z musicalem zetknęła się podczas pracy w Operze i Filharmonii Podlaskiej i stał się jej niegasnącą miłością.

Jest absolwentką Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. w Bielsku-Białej w klasach fortepianu i saksofonu, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w klasie fortepianu prof. P. Skrzypka oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także doktorem sztuki w dyscyplinie artystycznej instrumentalistyka, w specjalizacji – fortepian (2018).Jest laureatką ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów pianistycznych. Nagradzana stypendiami Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wydziału kultury i sztuki rodzinnego Bielska-Białejza wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne. W latach 2007–2009 stypendystka Gold Country Piano Institute w Californii (USA). Jako solistka i kameralistka koncertowała na scenach w Polsce, Austrii, Włoszech, Rumunii, Litwie, Rosji, Szwajcarii, Norwegii, Japonii i USA. W 2010 r. zadebiutowała jako solistka na scenie La MaMa Theatre w Nowym Jorku w spektaklu „Chopin – an Impression”, rozpoczynając międzynarodową trasę koncertową. W 2016 r. wystąpiła wraz z Kwartetem im. A. Tansmana na koncercie w San Anton Palace na Malcie, jako gość Prezydent Malty i korpusu dyplomatycznego. Od 2016 r. jest oficjalnym akompaniatorem Międzynarodowego Konkursu Instrumentów Dętych „Finalis”.Współpracuje również z solistami teatrów muzycznych w całym kraju, wykonując recitale z repertuarem musicalowym, m.in. na zaproszenie agencji „Broadway w Polsce”. Uczestniczy w nagraniach płytowych i medialnych. Warsztat pianistyczny doskonaliła m.in. u G. Scotta, T. Hechta, J. Perry’ego, J. Larsena, K. Kennera i wielu polskich artystów. Uczestniczyła w festiwalach i kursach interpretacji takich, jak Gaetano Zinetti Chamber Music w Veronie, Poland-Norway Piano Duo Cultural Bridge w Trondheim i GCPI w Nevada City.

Zdjęcia Macieja Pawlaka: Karol Nycz

fot. Mika Łobaczewska
fot. Karol Nycz

PARTNEREM NIE TEATRU W LUTYM JEST FIRMA KONTRI

www.kontri.pl

Artyści:

Ewa Łobaczewska
Maciej Pawlak
Karina Komendera
Data:
14/2/2023
Czas trwania: około
70
min
Cena biletu:
85
Dlaczego warto zapisać się na newsletter? Poinformujemy Cię o nowościach w repertuarze, wydarzeniach specjalnych i innych aktywnościach realizowanych przez Nie Teatr. Same dobre wiadomości!

Pozostałe wydarzenia

zobacz wszystko
4/5/2025

POLISH GENTLEMAN'S – Szwaj&Brzostowski grają Krawczyka, Wodeckiego, Zauchę

Autorskie interpretacje piosenek Andrzeja Zauchy, Zbigniewa Wodeckiego czy Krzysztofa krawczyka w wykonaniu duetu Polish Gentleman’s robią piorunujące wrażenie na słuchaczach, także za sprawą umiejętności Jacka Szwaja i Mateusza Brzostowskiego oraz pięknej opowieści, która towarzyszy muzyce.

9/5/2025

KIERUNEK JAZZ: Dominika Czajkowska z zespołem – koncert

Ciepły wokal, nastrojowy fortepian i subtelne jazzowe aranżacje. Dominika Czajkowska zabierze słuchaczy w podróż przez autorskie kompozycje, filmowe inspiracje i jazzowe reinterpretacje popowych hitów. To wieczór pełen emocji, harmonii i muzyki opowiadanej dźwiękami.

10/5/2025

GRA NA KRAWĘDZI | Teatr Rozrywki Trójkąt – spektakl

„Gra na krawędzi” to spektakl Teatru Rozrywki Trójkąt, który bawi i zaskakuje, prowadząc widza przez serię nieoczekiwanych zwrotów akcji. Wciągająca historia o relacjach i sensie istnienia sprawia, że nic nie jest takie, jak się wydaje… aż do ostatniej sceny.