17/5/24

godz.

19:00

MUSICAL HARD STORIES - Natalia Kujawa, Dominik Ochociński, Karina Komendera | Musical Jam Live XII

17/5/24

godz.

19:00

MUSICAL HARD STORIES - Natalia Kujawa, Dominik Ochociński, Karina Komendera | Musical Jam Live XII

kup bilety

Przed nami kolejna odsłona Musical Jam Live, to już dwunaste spotkanie z musicalowymi hitami i wielkimi głosami! Serca biją nam mocniej na myśl o niezwykłych opowieściach, które artyści przedstawią podczas Musical Hard Stories. Natalia Kujawa i Dominik Ochociński, przy akompaniamencie Kariny Komendery, przygotowali dla Was prawdziwą ucztę muzyczną z dreszczykiem emocji.

W repertuarze przygotowanym przez Karinę Komenderę usłyszymy niezapomniane hity z takich musicali jak „Sweeney Todd”, „Taniec Wampirów”, „5 ostatnich lat”, „Heathers” czy „Les Misérables”. Artyści przeniosą nas w świat pełen miłości, emocji, ale i nuty zagrożenia. Bo czyż życie bez odrobiny dramatu nie byłoby nudne?

Będziemy balansować na granicy między wzruszającymi romansami a historiami, które wstrząsną Waszymi emocjami. A gdy dodamy do tego nutkę zbrodni, kary i ogromną pasję, otrzymacie mieszankę wybuchową, gotową rozgrzać serca fanów musicali. Przygotujcie się na spektakularny rollercoaster wrażeń podczas Musical Hard Stories!

Natalia Kujawa

Łodzianka. Absolwentka AT w Warszawie. Debiutowała w Teatrze Muzycznym Roma („Akademia Pana Kleksa” i „Upiór w Operze”). Przez 10 lat pracowała w Teatrze Studio Buffo, gdzie kreowała m.in. rolę Anki w „Metrze” i Julii w „Romeo i Julia”. Z Teatrem Syrena, związana od „Rock of Ages”, aktualnie występuje w spektaklach „Piplaja”, „Six” i „Wypiór”. Można ją także zobaczyć na scenach Teatru Współczesnego („Z ręką na gardle”), Teatru Roma („Jednego serca”) i  Teatru Rampa w Warszawie („Czterdziestolatek”), krakowskiego Teatru Variété („Pretty Woman”) oraz szczecińskiego Teatru Polskiego („Cabaret”). Współpracowała z białostocką Operą i Filharmonią Podlaską („West Side Story”). Przed aktorstwem studiowała filologię rosyjską na UW. Za dzieciaka skrzypaczka, teraz preferuje ukulele i struny głosowe. W 2023 r. kapituła XVII Teatralnych Nagród Muzycznych im. Jana Kiepury nagrodziła ją tytułem „Najlepszej wokalistki musicalowej” roku - za rolę Stefanii Grodzieńskiej w musicalu „Piplaja”.

 

Dominik Ochociński

Aktor dramatyczny i musicalowy. Absolwent wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz wydziału wokalno-aktorskiego specjalności musicalowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.

Swoją przygodę z musicalem rozpoczął od nauki w Autorskiej Szkole Musicalowej Macieja Pawłowskiego w Łodzi mając 14 lat, gdzie szkolił się w zakresie tańca, śpiewu i aktorstwa. Dzięki nabytym umiejętnościom zagrał w spektaklu „Plotka” w reż. Norberta Rakowskiego w Teatrze Powszechnym w Łodzi, parę lat później w „Aladynie Jr.” w teatrze muzycznym Roma w Warszawie. Na 4. roku studiów aktorstwa dramatycznego rozpoczął współpracę z Teatrem Muzycznym w Łodzi przy przedstawieniach „Wielka Księżna Gerolstein” w reż. Piotra Bikonta jako Baron Grog i „Jesus Christ Superstar” w reż. Zbigniewa Maciasa jako Piotr. Następnie przeprowadził się do Warszawy, by dalej się kształcić, oraz do pracy w stałym zespole Teatru Studio Buffo, gdzie grał we wszystkich tytułach: „Metro” jako Filip i Kontrabasista, „Romeo i Julia 3D” jako Tybalt i Parys,„Polita” i „Piotruś Pan”.

W trakcie studiów na Uniwersytecie Muzycznym poznał Jacka Mikołajczyka, dyrektora Teatru Syrena w Warszawie, który zaprosił go do współpracy. I tak stał się częścią zespołu w „Rodzinie Addamsów” w jego reżyserii. Później przyszły kolejne spektakle: „Piplaja” w reż. Joanny Drozdy jako Karol Hanusz, „Matylda” jako Majkel, oraz „Czarny Szekspir” jako Taras Szewczenko. Gra również w przedstawieniach „Pretty Woman the Musical” w reż. Wojciecha Kościelniaka w Krakowskim Teatrze Variete jako Rhinestone Kowboj i senator Addams oraz spektaklach Teatru Muzycznego Tintilo - „Oto Oliwer Twist” jako Fagin oraz „Wigilijna Opowieść” jako Fred, oba w reżyserii Marka Grabinioka. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcie uważa rolę Bernardo w „West Side Story” w reż. Jakuba Szydłowskiego w Operze i Filharmonii Podlaskiej oraz Jamie’ego w spektaklu „5 ostatnich lat” w reż. Antoniusza Dietziusa w teatrze muzycznym Proscenium.

Jest finalistą 22. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”.

 

Karina Komendera

Pianistka Orkiestry symfonicznej Opery i Filharmonii Podlaskiej, akompaniatorka i korepetytorka wokalna, saksofonistka Big Bandu OiFP, wreszcie wykładowczyni na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina –Wydziale w Białymstoku. Z musicalem zetknęła się podczas pracy w Operze i Filharmonii Podlaskiej i stał się jej niegasnącą miłością.

Jest absolwentką Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. w Bielsku-Białej w klasach fortepianu i saksofonu, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w klasie fortepianu prof. P. Skrzypka oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także doktorem sztuki w dyscyplinie artystycznej instrumentalistyka, w specjalizacji – fortepian(2018).Jest laureatką ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów pianistycznych. Nagradzana stypendiami Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wydziału kultury i sztuki rodzinnego Bielska-Białej za wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne. W latach 2007–2009stypendystka Gold Country Piano Institute w Californii (USA). Jako solistka i kameralistka koncertowała na scenach w Polsce, Austrii, Włoszech, Rumunii, Litwie, Rosji, Szwajcarii, Norwegii, Japonii i USA. W 2010 r. zadebiutowała jako solistka na scenie La MaMa Theatre w Nowym Jorku w spektaklu „Chopin – an Impression”, rozpoczynając międzynarodową trasę koncertową. W 2016 r. wystąpiła wraz z Kwartetem im. A. Tansmana na koncercie w San Anton Palace na Malcie, jako gość Prezydent Malty i korpusu dyplomatycznego. Od 2016 r. jest oficjalnym akompaniatorem Międzynarodowego Konkursu Instrumentów Dętych „Finalis”. Współpracujerównież z solistami teatrów muzycznych w całym kraju, wykonując recitale z repertuarem musicalowym, m.in. na zaproszenie agencji „Broadway w Polsce”. Uczestniczy w nagraniach płytowych i medialnych. Warsztat pianistyczny doskonaliła m.in. u G. Scotta, T. Hechta, J. Perry’ego, J. Larsena, K. Kennerai wielu polskich artystów. Uczestniczyła w festiwalach i kursach interpretacji takich, jak Gaetano Zinetti Chamber Music w Veronie, Poland-Norway Piano DuoCultural Bridge w Trondheim i GCPI w Nevada City.

Artyści:

Karina Komendera
Natalia Kujawa
Dominik Ochociński
Data:
17/5/2024
Czas trwania: około
90
min
Cena biletu:
80
Dlaczego warto zapisać się na newsletter? Poinformujemy Cię o nowościach w repertuarze, wydarzeniach specjalnych i innych aktywnościach realizowanych przez Nie Teatr. Same dobre wiadomości!

Pozostałe wydarzenia

zobacz wszystko
23/5/2024

FRANCJA ELEGANCJA - koncert przebojów muzyki francuskiej

[Wydarzenie przeniesione z 22 marca 2024]. Niezapomniane przeboje Edith Piaf, Charlesa Aznavoura, Jacquesa Brela, ale też nowe, pełne czaru aranżacje piosenek Yvesa Montanda, Pink Martini czy ZAZ czekają na Was podczas koncertu "Francja Elegancja", a z towarzyszeniem bandu i w doskonałym stylu wyśpiewa je artysta Teatru Muzycznego w Gdyni - Mateusz Deskiewicz.

24/5/2024

Historia Jakuba – spektakl Teatru Ateneum

Kim jestem, czyli „Historia Jakuba”. Monodram opowiada o życiu Wekslera-Waszkinela Romualda Jakuba. Żyjącego do dziś katolickiego księdza i doktora teologii, który już w wieku dojrzałym dowiedział się, że jest uratowanym z Holokaustu. Zawieszony pomiędzy dwoma światami, opowiada o swoim bogatym życiorysie. Łukasz Lewandowski w mistrzowski sposób opowiada historię żydowskiego księdza, wcielając się w główną postać i kilkanaście innych towarzyszących życiu Jakuba. Samotność na scenie wielkiego aktora powiększa w niezwykły sposób tragizm losu postaci.

25/5/2024

Księga Matek – spektakl

"Księga Matek" to poruszający spektakl o kobiecej codzienności, który splata realne doświadczenia z wirtualną rzeczywistością mediów społecznościowych. Aktorki - również matki - eksplorują różne wymiary macierzyństwa, balansując między oczekiwaniami a rzeczywistością. Inspiracją dla scenariusza były autentyczne historie oraz obserwacje z internetowych społeczności parentingowych. To wielogłosowa opowieść, która zachęca do refleksji nad współczesną kobiecością. Przekrocz próg Nie Teatru 25 maja i sprawdź czy Twój głos został usłyszany przez twórców spektaklu.