17/5/24

godz.

19:00

MUSICAL HARD STORIES - Natalia Kujawa, Dominik Ochociński, Karina Komendera | Musical Jam Live XII

17/5/24

godz.

19:00

MUSICAL HARD STORIES - Natalia Kujawa, Dominik Ochociński, Karina Komendera | Musical Jam Live XII

kup bilety

Przed nami kolejna odsłona Musical Jam Live, to już dwunaste spotkanie z musicalowymi hitami i wielkimi głosami! Serca biją nam mocniej na myśl o niezwykłych opowieściach, które artyści przedstawią podczas Musical Hard Stories. Natalia Kujawa i Dominik Ochociński, przy akompaniamencie Kariny Komendery, przygotowali dla Was prawdziwą ucztę muzyczną z dreszczykiem emocji.

W repertuarze przygotowanym przez Karinę Komenderę usłyszymy niezapomniane hity z takich musicali jak „Sweeney Todd”, „Taniec Wampirów”, „5 ostatnich lat”, „Heathers” czy „Les Misérables”. Artyści przeniosą nas w świat pełen miłości, emocji, ale i nuty zagrożenia. Bo czyż życie bez odrobiny dramatu nie byłoby nudne?

Będziemy balansować na granicy między wzruszającymi romansami a historiami, które wstrząsną Waszymi emocjami. A gdy dodamy do tego nutkę zbrodni, kary i ogromną pasję, otrzymacie mieszankę wybuchową, gotową rozgrzać serca fanów musicali. Przygotujcie się na spektakularny rollercoaster wrażeń podczas Musical Hard Stories!

Natalia Kujawa

Łodzianka. Absolwentka AT w Warszawie. Debiutowała w Teatrze Muzycznym Roma („Akademia Pana Kleksa” i „Upiór w Operze”). Przez 10 lat pracowała w Teatrze Studio Buffo, gdzie kreowała m.in. rolę Anki w „Metrze” i Julii w „Romeo i Julia”. Z Teatrem Syrena, związana od „Rock of Ages”, aktualnie występuje w spektaklach „Piplaja”, „Six” i „Wypiór”. Można ją także zobaczyć na scenach Teatru Współczesnego („Z ręką na gardle”), Teatru Roma („Jednego serca”) i  Teatru Rampa w Warszawie („Czterdziestolatek”), krakowskiego Teatru Variété („Pretty Woman”) oraz szczecińskiego Teatru Polskiego („Cabaret”). Współpracowała z białostocką Operą i Filharmonią Podlaską („West Side Story”). Przed aktorstwem studiowała filologię rosyjską na UW. Za dzieciaka skrzypaczka, teraz preferuje ukulele i struny głosowe. W 2023 r. kapituła XVII Teatralnych Nagród Muzycznych im. Jana Kiepury nagrodziła ją tytułem „Najlepszej wokalistki musicalowej” roku - za rolę Stefanii Grodzieńskiej w musicalu „Piplaja”.

 

Dominik Ochociński

Aktor dramatyczny i musicalowy. Absolwent wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz wydziału wokalno-aktorskiego specjalności musicalowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.

Swoją przygodę z musicalem rozpoczął od nauki w Autorskiej Szkole Musicalowej Macieja Pawłowskiego w Łodzi mając 14 lat, gdzie szkolił się w zakresie tańca, śpiewu i aktorstwa. Dzięki nabytym umiejętnościom zagrał w spektaklu „Plotka” w reż. Norberta Rakowskiego w Teatrze Powszechnym w Łodzi, parę lat później w „Aladynie Jr.” w teatrze muzycznym Roma w Warszawie. Na 4. roku studiów aktorstwa dramatycznego rozpoczął współpracę z Teatrem Muzycznym w Łodzi przy przedstawieniach „Wielka Księżna Gerolstein” w reż. Piotra Bikonta jako Baron Grog i „Jesus Christ Superstar” w reż. Zbigniewa Maciasa jako Piotr. Następnie przeprowadził się do Warszawy, by dalej się kształcić, oraz do pracy w stałym zespole Teatru Studio Buffo, gdzie grał we wszystkich tytułach: „Metro” jako Filip i Kontrabasista, „Romeo i Julia 3D” jako Tybalt i Parys,„Polita” i „Piotruś Pan”.

W trakcie studiów na Uniwersytecie Muzycznym poznał Jacka Mikołajczyka, dyrektora Teatru Syrena w Warszawie, który zaprosił go do współpracy. I tak stał się częścią zespołu w „Rodzinie Addamsów” w jego reżyserii. Później przyszły kolejne spektakle: „Piplaja” w reż. Joanny Drozdy jako Karol Hanusz, „Matylda” jako Majkel, oraz „Czarny Szekspir” jako Taras Szewczenko. Gra również w przedstawieniach „Pretty Woman the Musical” w reż. Wojciecha Kościelniaka w Krakowskim Teatrze Variete jako Rhinestone Kowboj i senator Addams oraz spektaklach Teatru Muzycznego Tintilo - „Oto Oliwer Twist” jako Fagin oraz „Wigilijna Opowieść” jako Fred, oba w reżyserii Marka Grabinioka. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcie uważa rolę Bernardo w „West Side Story” w reż. Jakuba Szydłowskiego w Operze i Filharmonii Podlaskiej oraz Jamie’ego w spektaklu „5 ostatnich lat” w reż. Antoniusza Dietziusa w teatrze muzycznym Proscenium.

Jest finalistą 22. edycji festiwalu „Pamiętajmy o Osieckiej”.

 

Karina Komendera

Pianistka Orkiestry symfonicznej Opery i Filharmonii Podlaskiej, akompaniatorka i korepetytorka wokalna, saksofonistka Big Bandu OiFP, wreszcie wykładowczyni na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina –Wydziale w Białymstoku. Z musicalem zetknęła się podczas pracy w Operze i Filharmonii Podlaskiej i stał się jej niegasnącą miłością.

Jest absolwentką Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. w Bielsku-Białej w klasach fortepianu i saksofonu, Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w klasie fortepianu prof. P. Skrzypka oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także doktorem sztuki w dyscyplinie artystycznej instrumentalistyka, w specjalizacji – fortepian(2018).Jest laureatką ogólnopolskich i międzynarodowych konkursów pianistycznych. Nagradzana stypendiami Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz wydziału kultury i sztuki rodzinnego Bielska-Białej za wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne. W latach 2007–2009stypendystka Gold Country Piano Institute w Californii (USA). Jako solistka i kameralistka koncertowała na scenach w Polsce, Austrii, Włoszech, Rumunii, Litwie, Rosji, Szwajcarii, Norwegii, Japonii i USA. W 2010 r. zadebiutowała jako solistka na scenie La MaMa Theatre w Nowym Jorku w spektaklu „Chopin – an Impression”, rozpoczynając międzynarodową trasę koncertową. W 2016 r. wystąpiła wraz z Kwartetem im. A. Tansmana na koncercie w San Anton Palace na Malcie, jako gość Prezydent Malty i korpusu dyplomatycznego. Od 2016 r. jest oficjalnym akompaniatorem Międzynarodowego Konkursu Instrumentów Dętych „Finalis”. Współpracujerównież z solistami teatrów muzycznych w całym kraju, wykonując recitale z repertuarem musicalowym, m.in. na zaproszenie agencji „Broadway w Polsce”. Uczestniczy w nagraniach płytowych i medialnych. Warsztat pianistyczny doskonaliła m.in. u G. Scotta, T. Hechta, J. Perry’ego, J. Larsena, K. Kennerai wielu polskich artystów. Uczestniczyła w festiwalach i kursach interpretacji takich, jak Gaetano Zinetti Chamber Music w Veronie, Poland-Norway Piano DuoCultural Bridge w Trondheim i GCPI w Nevada City.

Artyści:

Karina Komendera
Natalia Kujawa
Dominik Ochociński
Data:
17/5/2024
Czas trwania: około
90
min
Cena biletu:
80
Dlaczego warto zapisać się na newsletter? Poinformujemy Cię o nowościach w repertuarze, wydarzeniach specjalnych i innych aktywnościach realizowanych przez Nie Teatr. Same dobre wiadomości!

Pozostałe wydarzenia

zobacz wszystko
2/8/2024

Letnie granie: Wieczór z Chaplinem i Orkiestrą Ludwika Sarskiego

Zapraszamy na "Letnie granie" Nie Teatru w odsłonie filmowej! Pierwszy z dwóch zaplanowanych pokazów filmów z muzyką na żywo zainaugurują krótkie metraże z udziałem wybitnego aktora i ikony popkultury Charliego Chaplina. O oprawę muzyczną na żywo w rytmie tanga, swingu, jazzu, z nutką ragtime’u i muzyki klezmerskiej wybranych tytułów z kultowym Charlie Chaplinem zadba nietypowy duet – Orkiestra Ludwika Sarskiego. To będzie wieczór pod gwiazdami i w otoczeniu gwiazd. Przed projekcją muzycy uraczą nas dodatkowo autorskim recitalem.

11/8/2024

Letnie granie: Paris-Varsovie-En Voyage | Przebindowski & Dobrowolski

Tematy filmowe, znane doskonale z francuskiej kinematografii XX wieku, przeplatane piosenkami i melodiami w klimatach jazzu cygańsko - francuskiego manouche, usłyszymy podczas muzycznej podróży z Warszawy do Paryża. Na tarasie Astorii pojawią się wybitni muzycy: Karol Dobrowolski oraz Ygor Przebindowski. Przygotujcie się na prawdziwą ucztę dla duszy, ponieważ usłyszymy niezapomniane przeboje autorstwa wielkich postaci francuskiej muzyki, co gwarantuje wieczór pełen emocji, nostalgii i niezapomnianych melodii, które przeniosą nas w serce Francji, gdzie muzyka snuje opowieści pełne miłości, tęsknoty i pasji.

16/8/2024

GWIAZDY W MROKU - głos przeszłości we współczesnych aranżacjach muzycznych | koncert Shangri-La

Założeniem artystycznym koncertu parateatralnego Shangri-La dla Felicji R. jest popularyzacja historii poprzez muzykę: około rockową, współczesną: rock; ambient; ballad; emotional; big beat. Teksty piosenek oparte są na wierszach Felicji Raszkin Nowak i pochodzą z Tomu wierszy "Gwiazdy w Mroku". Wiersze powstały w niecodziennych warunkach i okolicznościach. Pisane były w kryjówce, na strychu wiejskiej stodoły. W przestrzeni tak małej, iż Felicja mogła tam ledwie siedzieć lub leżeć.